اخبار بورس

بهادری جهرمی در این شرکت بورسی

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروزه خانواده بهادری جهرمی برای اکثر مردم ایران آشناست و دلیل این آشنایی حضور آنهاست. علی بهادری جهرمی به عنوان سخنگوی دولت اما بد نیست بورس بداند یکی از اعضای این خانواده به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره در یکی از شرکت های سهامی عام نمایندگی دارد. با حسین بهادری جهرمی شناختن

حسین بهادری جهرمی کیست؟

در شهریور ماه امسال بود که شرکت تامین سرمایه کاردان با نماد تکاردان در بورس عرضه شد. سهامدار اصلی این شرکت است بانک تجارت با ۳۱.۳۳ درصد سهم مالکیت و پس از آن بانک سامان ۲۷.۶۷ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

سر راست مهدی کرباسیان به عنوان مدیرعامل این شرکت. او داخل آبان ماه سال جاری به عنوان مدیرعامل تکاردان منصوب

اسامی پیمانکاران نیز در اعضای کمیته ریسک درج شده است حسن قالیباف اصل رئیس سابق سازمان بورس نیز به چشم می خورد.

تحقیقات نبض بازار سهام به نظر می رسد قائم مقام مدیرعامل حسین بهادری جهرمی باشد. شما کارشناسی ارشد مهندسی مالی از دانشگاه تهران است. طبق اطلاعات سایت کاردان فاندینگ، وی بیش از ده سال سابقه کار در زمینه تامین مالی، مهندسی مالی و مدیریت ریسک دارد. شرکت سرمایه گذاری غدیر، موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق بود و حالا به عنوان قائم مقام مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان مشغول است. زمینه های اصلی فعالیت او شامل ایده ابزارها و محصولات مالی جدید، برنامه ریزی توسعه محصول و توسعه سیستم مدیریت ریسک در موسسات مالی است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مالی از دانشگاه تهران است و در حال حاضر دانشجوی دکتری حقوق مالی است.

بررسی ها نشان می دهد که ایشان برادر سخنگوی فعلی دولت است. علی بهادری جهرمی است.

لازم به ذکر است که این نام از خانواده بهادری جهرمی گرفته شده است محمد بهادری جهرمی همچنین در فضای سیاسی و رسانه ای عنوان می شود که وی وکیل دادگستری و برادر بزرگ علی بهادری جهرمی است و حضور وی در پژوهشکده شورای نگهبان از پرونده های وی مشهود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا