اخبار بورس

صدای سهامدار: آخرین خبر درباره بازگشایی فاسمین

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام، فسمین این یکی از نمادهایی است که توسط وب سایت استفاده می شود نبض بازار سهام در مورد تعلیق و در نهایت این نماد در یازدهم هشدار داده شد دی ماه به دو دلیل تعلیق شد.

دلایل تعلیق فسمین به شرح زیر اعلام شد:

  • عدم ارائه گزارش میان دوره ای ۶ ماهه حسابرسی شده مدیریت
  • عدم ارائه صورتهای مالی تلفیقی ۶ ماهه حسابرسی شده

تعداد زیادی مخاطب نبض بازار سهامآنها از این وب سایت خواستند تا زمان بازگشایی این نماد ارائه شده توسط خبرنگار را پیگیری کند نبض بازار سهام وی در گفتگو با یک منبع آگاه از زمان احتمالی بازگشایی این نماد پرسید.

این منبع آگاه به خبرنگار ایران تحلیل گفت: فاسمین برای دوره منتهی به ۳۱ به دلیل عدم ارائه صورت های مالی ۶ ماهه مورد حسابرسی قرار گرفت. شهریور ۱۴۰۲ تاریخ ۱۱ دی ماه تاکنون از سوی بورس تهران متوقف شده است.
وی افزود: با توجه به تعهدی که این شرکت در سایت کدال منتشر کرده است، سازمان نیز به دلیل عدم صدور گزارش حسابرسی یک شرکت بازرگانی مطابق با بیانیه شرکت فاسمین، به دنبال انتشار اطلاعات شرکت است. صورتهای مالی تلفیقی تهیه نشده است. اخیرا مقامات این شرکت اعلام کرده اند که گزارش های مالی تا پایان هفته جاری منتشر خواهد شد.

البته این نماد پس از رفع ممنوعیت بازگشایی خواهد شد. اگر مسئولان شرکت به وعده خود عمل کنند و مشکلی پیش نیاید، احتمالاً اوایل هفته آینده بازگشایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا