خودرو

خط تولید فیلتر کابین و فیلتر سوخت در سایپاخزر راه اندازی شد


آنچه دیگران می خوانند:

با حضور مدیرعامل سایپدک خط تولید فیلتر هوای کابین شاهین و فیلتر سوخت کلیه خودروهای سایپا و ایران خودرو در سایپاخزر راه اندازی شد.

با توجه به حداکثر استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در شرکت های تابعه سایپدک و تولید قطعات یدکی باکیفیت، خط تولید فیلتر کابین خودرو شاهین و فیلتر سوخت کلیه خودروهای سواری سایپا و ایران خودرو در مجتمع سایپخزر راه اندازی شد. و به بهره برداری رسید

اردلان حسینی مدیرعامل شرکت سایپایدک در حاشیه مراسم راه اندازی خطوط جدید تولید سایپاخزر با اشاره به عزم و اراده کارکنان گروه سایپا برای عبور از چالش های موجود با استفاده از ظرفیت های موجود در اختیار شرکت ها قرار گرفت. گفت: راه اندازی گروه سایپا و به ویژه سایپایدک برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار پساب است و برای این منظور سرمایه گذاری ویژه ای در تولید انواع فیلتر خودرو در سایپاخزر صورت گرفته است که امروز شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: دو محصول به مجموعه محصولات سایپخزر اضافه شده است که قطعا باعث رونق فعالیت و کسب و کار خواهد شد.

حسینی گفت: در سال جهش تولید با کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری مشکلات را پشت سر می گذاریم و همدلی و اتحاد در کار باعث تثبیت این جهش می شود.

وی تاکید کرد: توسعه پایدار محصول مستلزم تولید پایدار است و امیدواریم شرایط رو به رشدی برای توسعه تولید ایجاد کنیم.

حسینی همچنین توجه به معیشت کارکنان را یکی از اولویت های توسعه کسب و کار برشمرد و گفت: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به این موضوع اهمیت ویژه ای می دهد و باید به گونه ای عمل کنیم که کارکنان با آسودگی خاطر و بدون نیاز به خروج از محل کار خود را ترک کنند. خودشان برای تامین معیشتشان.

مدیرعامل سایپدک با اشاره به لزوم استفاده از لوازم یدکی اورجینال برای مالکان خودرو، افزود: قطعاتی مانند فیلتر هوا و فیلتر سوخت اگر کیفیت لازم را نداشته باشند، هزینه زیادی برای مالک خودرو خواهند داشت. از این رو فیلترهای تولید شده در سایپاذر که در بسته بندی لوازم یدکی سایپا به فروش می رسد از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بر اساس این گزارش تمامی مراحل طراحی و اجرای این خطوط تولید برای اولین بار در این شرکت انجام شد که نقش موثری در کاهش هزینه های تولید دارد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصولات تولیدی در سایپخزر دارای آخرین تاییدیه های سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.

استفاده حداکثری از تجهیزات موجود، کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری انسانی و افزایش سهم بازار انواع فیلترهای خودروهای سواری از جمله اهداف شرکت سایپاخزر در سال جهش تولید با مشارکت مردمی است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا