اخبار بورس

تولید نخستین تایر سبز توسط “پکویر”/ پرچم ساخت داخل صنعت تایر در انحصار کویرتایر است

مدیر عامل شرکت Kirtire گفت:

مدیرعامل شرکت کیرتایر گفت: برای اولین بار در کشور لاستیک کمپرسی معدنی را از عمق ۳۰۰ متری تولید می کنیم که یک پروژه بزرگ ملی است.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلسید محمد حسین زینلی مدیرعامل شرکت کرتیره در نشست گروه سرمایه گذاری امید گفت: شرکت کیرتیر اولین و تنها شرکت دانش بنیان صنعت تایر کشور است و دارای ۱۲ رکورد منحصر به فرد در حوزه صنعت تایر است. ما Kirtire، اولین لاستیک سبز کشور را ساختیم.

وی افزود: تولیدکنندگان تایر در چرخش تایر رونق می گیرند. اما می دانیم که گرد و غبار ایجاد شده در اثر چرخش لاستیک روی ریه های همه ما می نشیند. ما به دلیل مسئولیت اجتماعی خود، این فناوری را بومی سازی کرده ایم و انحصار داریم. پرچم ساخت داخل و بومی سازی در زمینه صنعت تایر انحصاری شرکت Kirtire می باشد. جایگزینی واردات در هفت تا هشت سال گذشته انجام شده است.

مدیرعامل Kirtire ادامه داد: با افتخار اعلام می کنیم که در Kirtire پنجه های خود را بر پنجه ژاپن، چین، آلمان و ترکیه گذاشتیم و در اقتصاد مقاومتی به خوداتکایی دست یافتیم. گروه سرمایه گذاری امید واحد بومی سازی و داخلی سازی هسته ای را در ستاد امید راه اندازی کرده است.
زینلی خاطرنشان کرد: ما با افتخار نشان دانش پایه را برای همه درونی‌سازی‌ها دریافت کردیم. همه لاستیک ها را خودمان ساختیم. آخرین ظرفیت ما در صنعت تایر کشور در لاستیک های سواری ۲۵ درصد بازار SUV و ۶۳ درصد در انحصار Kirtire است. ما نیاز ۱۴ خودروساز کشور را با ظرفیت ۴۰ درصد برآورده می کنیم.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور «لاستیک کمپرسی معدنی از عمق ۳۰۰ متری» تولید می کنیم که یک پروژه بزرگ ملی است. ما شرکت Kirtire را به یک شهر صنعتی تبدیل کرده ایم. اولین شهرک صنعتی تخصصی غیردولتی کشور را دریافت کردیم که به مدت ۱۳ سال جاذبه های معاف از مالیات را برای سهامداران فراهم می کند.

مدیرعامل «پاکویر» در خصوص سود محقق شده گفت: سال گذشته شش برابر سال قبل از آن سود داشتیم در سال ۱۴۰۱ ۱۶۱ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲ ۸۱۸ میلیارد تومان و ارزش تولید داشتیم. ۶ درصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا