اخبار اقتصاد ایران

قیمت‌های جدید کارخانه‌ای برای خانواده پژو پارس/ راهکار جایگزین‌‌سازی خودروی ثبت نامی :: ایران تحلیل

ایران خودرو قیمت های جدید کارخانه ای خانواده پژو پارس را اعلام کرد.

به گزارش ایران تحلیل، ایران خودرو قیمت های جدید چهار نفر از خانواده پژو پارس را اعلام کرد. بر اساس اعلام راه های ویژه، قیمت کارخانه پژو پارس ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافت.

افزایش قیمت خانواده پژو پارس به نوعی باعث شد تا ثبت نام کنندگان برای اعضای این خانواده خودرویی در سامانه یکپارچه فروش محصولات خودروسازان باشد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط ایران خودرو، پژو پارس ELX سفارشی با موتور XU7P بیشترین افزایش قیمت کارخانه را داشته است. این از خانواده پژو پارس نزدیک به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت کارخانه پژو پارس با موتور TU5 نیز حدود ۱۳۷ میلیون تومان افزایش را تجربه کرد. قیمت جدید پژو پارس با موتور XU7P 125 میلیون تومان افزایش یافت. پژو پارس سفارشی با موتور XU7P نیز حدود ۱۲۱ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

خودروهای ایران تاکنون قیمت دو نفر از خانواده پژو پارس را به همراه هزینه های اضافی مانند مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری و … اعلام کرده است.

متقاضیانی که برای خرید پژو پارس ELX سفارشی با موتور XU7P در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده اند و موعد تحویل محصول خود زمستان ۱۴۰۲ تعیین شده است، در صورتی که قصد دریافت خودروی مورد نظر خود را از ایران خودرو داشته باشند، باید مبلغی حدودا پرداخت کنند. ۵۲۴ میلیون تومان. به ایران خودرو پرداخت کنید و ۶۰ روز کاری صبر کنید.

قیمت نهایی پژو پارس با موتور XU7P برای ثبت نام کنندگان نزدیک به ۴۴۶ میلیون تومان تمام می شود.

قیمت مصرف کننده پژو پارس سفارشی با موتور XU7P و پژو پارس با موتور TU5 هنوز مشخص نشده است. اما به نظر می رسد به زودی آبی های جاده مخصوص قیمت نهایی این دو محصول را به متقاضیان اعلام کنند.

البته ایران خودرو همچنان راه را برای انتخاب محصول جایگزین برای اعضای خانواده پژو پارس گذاشته است.

سورن پلاس با موتور XU7P با قیمت ۴۶۵ میلیون تومان و امکان استفاده از تخفیف ۱۵ میلیون تومانی یا پیش پرداخت نزدیک به ۳۶۵ میلیون تومان و استفاده از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی همچنان در اختیار ثبت نام کنندگان پژو پارس است.

پیش بینی می شود متقاضیان برخی از محصولات خانواده پژو پارس که قیمتی بالاتر از قیمت سورن پلاس دارند، ترجیح دهند سورن پلاس با موتور XU7P را تحویل بگیرند.

باید منتظر ماند و دید قیمت پژو پارس در بازار چه تغییراتی را شاهد خواهد بود؟ به نظر می رسد قیمت بازار سفارشی پژو پارس ELX با موتور XU7P با توجه به افزایش قیمت کارخانه به زودی میلیاردی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا