بانک و بیمه

فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله| ربع‌سکه در صدر تقاضا

به گزارش ایران تحلیل، دهمین حراج سکه طلای مرکز مبادلات طلا و ارز ایران هفته گذشته در تالار معاملات این مرکز برگزار شد که در دهمین دوره حراج ۷۲۱۸ قطعه سکه و در مجموع ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه معامله و خریداری شد.

به گزارش مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، در دهمین جلسه حراج سکه ۶ اسفند. فروردین در ماه ۱۴۰۳ از مجموع ۱۳۰۰۰ و ۳۰۲ قطعه ربع سکه ثبت شده، ۴۶۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان، از مجموع ۵۳۱۶ قطعه نیم سکه، ۱۰۱۶ قطعه. قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان سفارش داده شد و در مجموع ۱۰ هزار و ۷۶۸ قطعه سکه، یک هزار و ۵۲۷ قطعه سکه با میانگین ارزش ۴۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان به متقاضیان تعلق گرفت.

در همین رابطه اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران در گفت وگو با ایسنا، گفت: طی ده نوبت حراج سکه، ۲۲۷ هزار و ۵۴۴ قطعه ربع سکه در مرکز مبادلات ارزی عرضه شد که از این تعداد ۸۵ هزار و ۵۸۵ قطعه ربع سکه عرضه شد. معامله شد. همچنین ۱۷۰۰۰ و ۱۴۹ نیم سکه از ۳۴۰۰۰۹۹۵ نیم سکه و ۱۵۰۰۰۵۳۵ نیم سکه از ۳۹۰۰۰۳۲۹ معامله شد.

بالسینی همچنین با افشای تعداد کل سکه های عرضه شده و معامله شده توسط این مرکز، اظهار کرد: در این مجموعه طی ۱۰ جلسه حراج فوق، تعداد ۳۱۰ هزار و ۸۶۸ قطعه سکه عرضه و ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه ربع، نیم و تمام سکه خرید و فروش شد.

باید بگویم؛ به گفته سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، حراج سکه همچنان ادامه دارد و پس از تایید بانک مرکزی، زمان بندی از سوی مرکز مبادلات طلا و ارز اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا