اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا یکشنبه ۱۹ فروردین

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه کار خود را آغاز خواهد کرد در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- «کترام» نرخ خود را افزایش داده است: تولید کاشی تکسرام از افزایش ۲۰ درصدی نرخ فروش محصولات خود خبر داد.
افزایش سرمایه ۲ تا ۸ درصدی از «پیتر» ثبت شد: بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده، افزایش سرمایه شرکت تایرسازی ایران در سازمان ثبت بازرگانی به ثبت رسید.
۳- از سرگیری فعالیت کنسولگری ایران در سوریه: فعالیت بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پس از گذشت چهار روز از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) از سر گرفته شد.
۴- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: با افزایش تعرفه اپراتور از اپراتورها تعهد گرفته ایم به طوری که تا خرداد در سال ۱۴۰۳ ۳۰ درصد و تا پایان سال ۵۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه می شود.
۵- سخنگوی انجمن صنعت تایر: قیمت لاستیک دولتی افزایش نمی یابد
۶- انتخاب بزرگ سکه ها از هفته آینده: حراج بزرگ سکه بهار آزادی از هفته آینده از طریق سامانه معاملات مرکز مبادلات ایران به نشانی market.ice.ir راه اندازی می شود.
۷- نرخ ارز شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد: بانک مرکزی نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی ها و بدهی های ارزی شبکه بانکی کشور را برای گزارشگری مالی در پایان سال ۱۴۰۲ بر اساس نرخ خرید حواله ETS مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران در روز بیست و هشتم تعیین کرد. اسفند ماه ۱۴۰۲ را تعیین کرد. (نرخ دلار نیما در آخرین روز کاری ۲۸ اسفند ۴۰۵۵۲۷ ریال بود.)
۸- وغدیر ۲۲ اردیبهشت بهره می دهد
۹– بررسی آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که کل صادرات فولاد کشور (واسطه های ساخته شده از فولاد و محصولات فولادی) در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ ۷ درصد افزایش نشان می دهد. صادرات گندله نیز ۸۴ درصد و صادرات کنسانتره ۶۲۱ درصد افزایش یافت.
۱۰- حسینه: انعقاد قرارداد اجاره به منظور بهره برداری، سرمایه گذاری، احداث و مدیریت پایانه مکانیزه غلات و پساب های وابسته بندر شهید بهشتی (چابهار)
۱۱- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه: سه صادرکننده سود سالانه و جاری به سهامداران از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از ۶۰۰۰۰ سهامدار در نیمه اول سال. فروردین شما ماه را واریز کرده اید
۱۲- قسمت دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ این هفته تقدیم مجلس می شود
۱۳- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص: افزایش سرمایه شرکت بین المللی توسعه صنعت گردشگری پدیده شاندیز/ درصد افزایش سرمایه: ۱۰۴۷ درصد

منبع: ایران تحلیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا