اخبار بورس

نماد دارویی ۱۷۰ میلیارد تومانی در صف عرضه اولیه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامسال و تاکنون ۱۹ نماد در بازار سرمایه اولیه شده اند و با توجه به درج نماد شرکت داروسازی زاگرس دارو پارسیان و ورودی های با نماد دزاگرس، این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت. به زودی وارد بازار سرمایه شود. برای آشنایی بیشتر با این نماد، این مقاله را بخوانید:

درج نماد گاز زدایی

بر اساس اعلام شرکت ارزی ایران، شرکت داروسازی و نهاده های زاگرس پارسیان از تاریخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲ در فهرست بهای ارز ایران قرار گرفت. نماد این شرکت دزاگرس و از گروه مواد و فرآورده های دارویی می باشد.

ارائه شرکت و موضوع فعالیت

بر اساس این گزارش و تحقیق بورس پرس، شرکت داروسازی و مواد اولیه زاگرس دارو پارسیان ۱۶ اردیبهشت در سال ۱۳۸۱ در سازمان ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

مرکز اصلی شرکت در کیلومتر ۷۷ خیابان تهران قدیم ساوه، بعد از چهارراه زرندیه، ابتدای شهر زاویه و دفتر مرکزی تهران در بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم می باشد. کلیه سهام شرکت در سال ۱۳۹۱ توسط سهامداران فعلی خریداری شد و پروژه های نیمه تمام در مدت ۲ سال به اتمام رسید و فعالیت در سال ۱۳۹۳ آغاز شد.

موضوع فعالیت

موضوع فعالیت این شرکت شامل تولید، واردات، توزیع، بسته بندی و فروش داخلی و صادراتی انواع داروها، مکمل های غذایی، افزودنی های درمانی و غذایی، فرآورده های بیولوژیک، سرم، انواع منابع و فرآورده های عملیاتی، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده می باشد. , سموم دامپزشکی و پزشکی و مواد اولیه آنها.

میزان سرمایه و ترکیب سهامداران

سرمایه این شرکت در ابتدای تاسیس ۱.۵ میلیون تومان بوده و در سه مرحله افزایش سرمایه به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

سهام این شرکت با ۲۵۵ پرسنل شامل حسین صیادی با ۶۹ درصد، نیاز احمد آقایی با ۱۵ درصد، عباس کیوان نیا با ۱۰ درصد، محمدرضا صیادی با ۵ درصد و هادی صیادی با ۱ درصد، نیاز احمد آقایی شهروند است. افغانستان . . این شرکت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش سرمایه ندارد.

سرمایه از ابتدا تا امروز تغییر می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا