اخبار بورس

زمان واریز یارانه دهه فجر اعلام شد + مبلغ یارانه واریزی چقدر است؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامهفته جاری وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی از آغاز فاز جدید کاتالوگ الکترونیکی طرح فجران خبر داد که بر اساس آن یارانه تشویقی خانوارهای دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۲۰ به ۲۲۰ افزایش می یابد. هزار تومان است و خانوارها می توانند سه ماه پرداخت کنند. خرید کالا.

این طرح به مناسبت دهه مبارک فجر صورت می گیرد ۱۷ بهمن ابتدای ماه و تا هفدهم ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، اعتبار خرید برای هر نفر ۱۱ کالا خواهد بود افزایش ۱۲۰۰۰۰ تومانی به ۲۲۰۰۰۰ تومان پیدا خواهد کرد

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی افزود: به منظور بازتعریف و به روز رسانی طرح، تغییراتی در آن اعمال شد و در ابتدا صورتحساب الکترونیکی کالا به افراد مختلف از ۷ ۱۱ پست کالایی، دهک های درآمدی و مبلغ تحویل داده شد. یارانه درج شده در قالب خرید کالا پرداخت شد. در دوره قبل ۱۲۰ هزار تومان از طریق بستر الکترونیکی فاکتور پرداخت می شد که اکنون به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: به عنوان مثال اگر در این طرح برای هر نفر ۲ کیلو برنج در ماه تعیین شده باشد، یک خانواده ۴ نفره می توانند ماهانه ۸ کیلو برنج بخرند و یارانه دریافت کنند، در مورد مرغ، گوشت و حبوبات هم همینطور است.

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی خاطرنشان کرد: در صورت خرید ۱۱ قلم کالا، ۲۲۰ هزار تومان یارانه دو برابری به حساب فروشنده واریز می شود. یعنی خریدار به قیمت پایه خرید می کند و ۲۲۰ هزار تومان مابه التفاوت را از طریق شبکه اعتباری ملی به حساب فروشگاه واریز می کند.

مرتضوی گفت: یارانه ۳۰۰ هزار تومانی و ۴۰۰ هزار تومانی خانوار همچنان پابرجاست و خرید اختیاری است و این طرح جزو ۷ دهک درآمدی اول است که ۶۱ میلیون نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

وی ادامه داد: قیمت سبد، قیمت پایه سبد با ۱۱ قلم کالا ۵۲۳ هزار تومان و قیمت فعلی ۱۱ قلم کالا ۷۴۳ هزار تومان است و اگر فردی بخواهد ۱۱ قلم کالا بخرد. باید ۵۲۳۰۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کند و ۲۲۰۰۰۰ تومان از طریق شبکه سراسری به حساب فروشنده واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا