ارزهای دیجیتال

رهاسازی و شکست 12 پروژه میم کوین سولانا

به گزارش ایران تحلیل:






کارآگاه معروف دنیای ارزهای دیجیتال به تازگی از ۱۲ پروژه میم سکه سولانا رونمایی کرده است که ماه گذشته در این شبکه منتشر شد و شکست خورد.



به گزارش ایران تحلیل، حداقل ۱۲ پروژه سولاناس کوین میم تنها یک ماه پس از جمع آوری ۲۶.۷ میلیون دلار از سرمایه گذاران غیر فعال مانده است. این خبر توسط ZachXBT کارآگاه معروف دنیای ارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی X منتشر شده است.

پروژه میم سکه سولانا چگونه رتبه بندی می شود؟

ZachXBT، کارآگاه معروف دنیای ارزهای دیجیتال و یکی از محبوب ترین چهره های دنیای ارزهای دیجیتال که همواره سعی در حفظ امنیت و افشای کلاهبرداری در این زمینه دارد، در ماه آوریل توییت جدیدی را در شبکه اجتماعی X منتشر کرد. ۲۱ امسال و ۱۲ در آن اعلام شده است. پروژه میم کوئینی در شبکه سولانا که ماه گذشته مرحله پیش فروش را پشت سر گذاشت، تعطیل و رها شده است. یکی از این پروژه های Mimcoin حتی پس از جمع آوری سرمایه در مرحله پیش فروش، توکن را صادر نکرده است. اسامی پروژه هایی که وی اعلام کرد در تصویر زیر قابل مشاهده است.

مبدل 7ca5e3cd-66fd-4a5e-b514-ad039bad7799-ezgif.com-webp-to-jpg

پروژه LIKE meme coin در شبکه Solana چیست؟

به گفته ZachXBT، گران‌ترین پروژه memecoin رها شده، پروژه‌ای به نام «این سکه را دوست دارم» با نماد LIKE بود. بنیانگذار ناشناس این پروژه با نام مستعار pokeee.eth موفق شد ۵۲۲۲۰ سولانا به ارزش ۷.۷ میلیون دلار برای این پروژه میم کوین جمع آوری کند. این میم کوین که در ۱۷ مارس با ارزش بازار ۵۷۷ میلیون دلار عرضه شد، تنها ۸ ساعت پس از انتشار ۹۰ درصد از ارزش خود را از دست داد. در زمان نگارش این مقاله، این پروژه memecoin 99.2 درصد از ارزش خود را از زمان راه اندازی خود از دست داده است. حساب X این میم کوین از ۳۱ مارس هیچ توییتی پست نکرده است

دومین پروژه بزرگ متروکه در بین این ۱۲ پروژه MOONKE است که در ۲۰ مارس توسط شخصی ناشناس به نام RockyXBT منتشر شد. این پروژه نیز مانند LIKE، پس از انتشار به سرعت ۹۹ درصد از ارزش خود را از دست داد. رسانه کریپتو کوین تلگراف تلاش کرد با بنیانگذاران این دو پروژه صحبت کند اما پاسخی از آنها دریافت نکرد.

مبدل 2fe92af3-9587-46ec-ba3b-5ed765acd6c0-ezgif.com-webp-to-jpg

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا