محیط زیست

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، سنجش کیفیت هوای امروز – چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت – در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه های پاسداران با شاخص ۱۰۴ و پاکدشت با شاخص ۱۰۸ در شرایط ناسالم هوا برای گروه های حساس (نارنجی) قرار دارد. .

بر این اساس سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۵۳، امام خمینی (ره) با شاخص ۶۷، باغستان شهریار با شاخص ۵۱، پارک رازی با شاخص ۵۸، پونک با شاخص ۵۲، پیریزوز. منطقه ۱۳ با شاخص ۵۶، پیشوا با شاخص ۸۶، پارک شکوفه تهران با شاخص ۹۸، دانشگاه تهران با شاخص ۹۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۱، رباط کریم با شاخص ۵۸، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، سرخهسار با شاخص ۹۹، سلامت با شاخص ۷۹، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۶۵، در شرایط آب و هوایی سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه های شریف در منطقه دو با شاخص ۹۱، منطقه ۲۰ شهرری با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۶۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۷۰ ۸۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۰، لواسانات با شاخص ۷۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۹، ملارد با شاخص ۵۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۸، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۶، ورامین با شاخص ۷۰ و ورادورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۷ مورد در موقعیت هوای امن (زرد) ثبت شد.

به این ترتیب کیفیت هوا در ایستگاه های بزرگراهی محلی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۸، اسلامشهر با شاخص ۳۲، فردیس با شاخص ۳۱، چشمه با شاخص ۵۰، دماوند با شاخص ۱۳، شهریار با شاخص ۴۵، علم و صنعت با شاخص ۴۹، قدس با شاخص ۳۴ در جایگاه هوای پاک (سبز) به ثبت رسیدند.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا