بانک و بیمه

تحول بزرگ در تأمین سوخت شهروندان تهرانی توسط پیدو پارسیان

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک پارسیان، گردش عملیاتی پروژه های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و بازرگانی تهران دوشنبه ۲۸ می باشد. اسفند در سال ۱۴۰۲ ویدئو کنفرانسی با حضور سعید قلی بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و بازرگانی شهرداری تهران برگزار شد که شهرداران مناطق شخصاً در محل پروژه حضور داشتند.

در این مراسم حمیدرضا بابازاده، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پیدو آیریک پارسیان گفت: پروژه فوق بر اساس تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران و شرکت ساماندهی صنایع و بازرگانی شهر تکمیل شد. پیدو و مدیریت شهری برای احداث ده پمپ بنزین کوچک در سطح شهر تهران فراهم شده است.

وی افزود: به همین منظور و به منظور تسهیل در دسترسی و سرعت سوخت رسانی برای شهروندان در تهران، دو باب پمپ بنزین توافقی با شهرداری کلانشهر تهران و سازمان صنعتی و تجاری شهر در مناطق ۱۵ و ۱۶ تهران افتتاح شد.

بابازاده با اعلام اینکه تا پایان امسال یک پمپ بنزین در شهرری وجود دارد که فروردین ماه امسال به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: تمام مراحل پمپ بنزین شهرری به پایان رسیده است و امیدواریم اینگونه باشد. فروردین ۱۴۰۳ تا بهره برداری نهایی. هفت جایگاه دیگر نیز تا ساعات اولیه بامداد اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به پایان می رسد و پس از انجام مراحل اداری در آینده نزدیک، ۱۰ پمپ بنزین به زودی به بهره برداری می رسد. تسهیل ترافیک

مدیرعامل این شرکت آیریک پارسیان (پیدو) توضیح داد: هر کدام از این لوکیشن ها در یکی از مناطق تهران افتتاح می شود و ثابت می کند که تمرکز بر منطقه خاصی وجود ندارد. شرکت پیدو یکی از زیرمجموعه های بانک پارسیان است که فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت سیار تحویل سوخت آغاز کرد و در حال حاضر دارای پمپ بنزین های ثابت است.

حمیدرضا بابازاده تاکید کرد: فاز اول این پروژه ساخت ۱۰ ایستگاه کوچک است و پیدو با حمایت شهر تهران قصد سرمایه گذاری و ساخت ۱۰۰ ایستگاه در تهران را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پمپ بنزین ها تعمیر شده و بر اساس قرارداد همکاری با شهر تهران، این پمپ بنزین ها پس از ده سال بهره برداری توسط شرکت پیدو به عنوان سرمایه گذار این پروژه به شهر تهران تحویل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا