طلا و ارز

پیش‌بینی قیمت دلار 29 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






در چهارمین روز هفته، قیمت دلار فقط به صورت محدود به سمت بالا نوسان کرد. این افزایش قیمت در سایر ارزها با افزایش ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومانی همراه بود. برخی از معامله گران معتقدند سیاست گذار در روزهای اخیر قصد دارد قیمت دلار را در محدوده فعلی تثبیت کند. فروردین دارد



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در روز سه شنبه ۲۸ فروردین با افزایش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس با پایان گردش نقدی در چهارمین روز هفته در پله سوم کریدور ششم کار خود را به پایان رساند.

هیچ هیجانی در بازار ارز وجود نداشت

آنچه در بازار ارز در روز سه شنبه قابل توجه بود، آرامش در اخبار سیاسی و این سوال بود که آیا شورای امنیت قطعنامه ای علیه ایران صادر نمی کند؟ این امر به بازار ارز رونق مثبتی داد. معامله گران بر این باورند که اگر سیگنال های بعدی حاکی از آرامش سیاسی نباشد، بازارهای مالی بلافاصله تحت تأثیر این اخبار قرار خواهند گرفت.

اقتصاددانان معتقدند که هیجان و فشار فروش در بازار وجود ندارد. آنها می گویند با توجه به نقدینگی و اخبار سیاسی، دلار در کف قیمت است و در شرایط فعلی اقتصادی، قیمت دلار زیر محدوده فعلی با واقعیت اقتصادی فاصله زیادی دارد.

با افزایش ارزش دلار، تتر کاهش یافت

قیمت درهم در آخرین معامله روز سه شنبه ۲۸ فروردین با قیمت ۱۷۹۰۰ تومان معامله شد و ۳۰۰ تومان افزایش یافت. با وجود افزایش قیمت دلار، تتر با کاهش ۱۵۰۰ تومانی به قیمت ۶۶ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با ۱۲۰۰ تومان افزایش به ۸۱۹۳۰ تومان رسید. یورو با ۹۰۰ تومان افزایش به ۶۹ هزار و ۹۶۰ تومان رسید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا